Politica de retur

Clientul are dreptul de a refuza produsul comandat în orice moment, înainte de primire a acestuia, și după primirea mărfurilor – în termen de 14 zile, cu excepția zilei de cumpărare. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare este posibilă în cazul dacă se păstrează aspectul exterior, proprietățile de consum, precum și un document, care dovedește faptul și condițiile de cumpărare a acestui produs. Clientul nu are dreptul de a refuza produsul de calitate corespunzătoare, cu proprietăți individuale specifice, în cazul în care produsul specificat poate fi folosit doar de către client.

În caz că clientul refuză podusul în conformitate cu condițiile enumerate mai sus, vînzătorul îi returnează suma achitată pentru produsul returnat, cu excepția costului de livrare, nu mai târziu de 15 zile de la data de primire de către vînzător a cererii scrise din partea clientului. În termen de 14 zile de la primirea comenzii, în afară de ziua de cumpărare, Clientul are dreptul de a schimba produsul de calitate corespunzătoare cu un alt produs similar, numai în cazul dacă acest produs nu-i convine clientului după formă, dimensiuni, stil, culoare sau dotare tehnică.

Clientul nu poate schimba produsul de calitate corespunzătoare, care este specificat în Lista de produse nealimentare de bună calitate, care nu pot fi returnate sau schimbate, aprobat în Legea nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția Consumatorului. Dacă la momentul adresării Clientului, produsul similar nu este în stoc, Clientul are dreptul de a respinge comanda și de a solicita returnarea sumei achitate pentru produs. Vânzătorul trebuie să ramburseze suma de bani achitată pentru produsul returnat în termen de 15 zile de la data de returnare a mărfii.